فستیوال رنگ در هند (Holi)

دوشنبه 4 تير 1397
15:00
admin

در هند اوایل فصل بهار جشن سنتی هولی برگزار می شود که همه ساله گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است .همه ساله گردشگران تور هند بسیاری به منظور بازدید از این فستیوال به هندوستان سفر می کنند . جشن رنگ هولی هند مراسم رنگ پاشی است که نماد خوشحالی مردم هند به ادامه زندگی و غلبه خوبی و بدی است . در این مراسم مردم به ریختن پودرهای رنگی، سطل و بادکنک هایی که پر از آبهای رنگی قابل شستشو است مشغول می شوند و صورت های یکدیگر را رنگی می کنند یا با آبهای رنگی شده همدیگر را خیس می کنند، این مراسم یک اعتقاد اساطیری هندوهاست که همه افراد کوچک و بزرگ در آن شرکت می کنند و حتی کسانی که هندو نیستند برای ابراز دوستی در این جشن شرکت می کنند.

رنگهایی که برای پودرها استفاده می شود اکثراً طبیعی هستند و از میوه ها یا گیاهان تولید می شوند و برای صورت برخلاف تصورات همه مفید است.جشن رنگ هولی در هند باعث بهتر شدن رابطه های مردم و از بین رفتن ناراحتی می شود و همه در این روز می رقصند و غذا و نوشیدنی های مخصوص مراسم را می خورند. جشن رنگ ها در هندوستان ویژه تاریخ 12 و 13 مارس معادل با 22 و 23 اسفند ماه می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در باره خرید تور مسافرتی می توانید به وب سایت www.asemanabi.net مراجعه نمایید .


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تشریفات عروسی و خدمات مجالس الف است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]